18. 11. 2011

Připravme se,začínám :)

Čím začít??Pozdravem?Oslovením?Nebo otázkou,proč jsem si založila blogspot?No tak nejdřív asi pozdravím...Ahoj milé dámy,slečny...Možná i paní??Blog jsem si založila spíše pro své vlastní psaní a z nudy.Ale tím nechci ani trochu říct,že tento blog neberu vážně :) S blogováním tepráve začínám..Tak mi prosím držte palce,abych se v blogovém světě dobře usadila a konečně začla normálně psát.. :) Založit si blogspot mě napadlo,když jsem se dívala na blogy větčinou stejně starých dívek a řekla jsem si:Proč to nezkusit že.Za zkoušku nic nedám i když v nýnější době,no nevím,nevím.Jaké záměry s blogem mám?Zatím žádné velké představy nemám,jen bych jsem chtěla psát to co větčina blogerek a to je:Články o outfitech,rezence a něco málo o sobě.Počkat co to plácám?Myslím že většina článků budou o mně.No a kdyžtak se omlouvám,za unudění k smrti ;). Hmm..mám napsat i něco o sobě?Asi ano :) Je mi třináct,jsem z Vysočiny,mám ráda fialovou a bílou barvu a taky své přátelé.No kdybych měla vypisovat co všechno mám ráda,možná by mi nestačilo ani deset článků.Ale jsem si skoro jistá že postupem času se to dozvíte,hlavně z těch článků :)No a teď bych byla ráda,aby se Vám můj blog líbil.Děkuji za pozornost :) Btw.Omlouvám se za chyby.




Ano na fotce jsem já. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat